Archives
Ratings
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...

Saptamana asta a inceput incredibil de prost pentru mine. Parca au trecut prin fata mea toate pisicile negre din oras. Pe langa asta parca am spart toate oglinzile doar uitandu-ma la ele, nerabdatoare sa imi dea inca 7 ani de ghinion.
In mod normal nu sunt superstitios, dar cred ca saptamana asta nu ar fi trebuit sa ma ridic din pat.
In primul rand ar trebui sa precizez ca am revenit in Anglia. Am fost anuntat destul de repede inainte de a pleca, asa ca mi-am facut rezervari de cazare la aceeasi spelunca la care am stat data trecuta.
Tragediile pentru mine au inceput din momentul in care m-am urcat in avion. Avionul a avut o ora intarziere, si asta m-a facut sa pierd primul zbor de conexiune, asa ca mi-au refacut rezervarea pe un zbor cu doua ore mai tarziu. In mod normal companiile iti asigura continuitatea daca ai pierdut un zbor, si se asigura ca nu stai aiurea in aeroport. Problema mea era ca am zburat cu o companie jumatate din drum si cu alta pe a doua jumatate. Asa ca am ramas blocat in aeroport in Amsterdam unde a trebuit sa ma cazez. Cand am auzit pretul pe o noapte a unei camere era sa intru in fibrilatie: 210 Euro.
Ce era sa fac, aveam de ales intre asta, si dormitul pe o banca, iar ziua care urma nu avea sa fie mai roza. M-am cazat, am facut un dus, si am realizat ca urla foamea si setea din mine. Am deschis meniul de Room Service. Pe partea de jos scria cu litere mici:
“La orice comanda de room service se va adauga un surplus de 4.50 euro”
No SHIT!!!
Am iesit din camera si am coborat la receptie. M-am dus la receptioner si l-am intrebat unde gasesc un dispensor de cola. S-a uitat la mine ca la un amarat, si mi-a spus de ce nu urc inapoi in camera si comand din room service. Evident la o intrebare asa de idioata nu am putut sa dau decat un raspuns la fel de idiot:
“Nu sunt inca hotarat ce sa imi aleg, as vrea sa vad selectia”
L-am lamurit total, si mi-a spus ca dispensorul e in spatele meu dupa un perete, cam la 5 metri de mers. Ce interesant ar fi fost sa merg inapoi in camera si sa mai astept sa vina cei de la room service.
M-am pozitionat in fata aparatului si ma loveste a doua tragedie. N-am destul marunt, si dispensorul nu accepta hartii. Bestiala treaba. Oricum imi era si foame. Am iesit din hotel si am reintrat in terminal. Singurul lucru deschis era Burger King. Mi-am inghitit mandria si am luat ceva de acolo.
A doua zi dimineata, am coborat la receptie sa achit camera, iar domnisoara ma informeaza gratios ca la pretul camerei imi adauga o taxa suplimentara: taxa de oras. Frumos din partea lor. Macar de stiam dinainte, ieseam si eu in oras sa imi fac de cap. Mai un pic si o sa vedem si in Romania asa ceva.
Am urcat in avion si cand am aterizat am luat masina si am plecat direct la lucru, avand in vedere ca ii anuntasem pe cei de la hotel ca intarzii. Dupa lucru am plecat spre aeroport unde ma astepta a doua tragedie. Proprietarul se uita la mine ca vitelul la poarta noua. Ce caut eu acolo. Ii explic ca am rezervare si am sunat cu o seara inainte sa il anunt de modificarea de orar. Cu o inocenta desavarsita el ma informeaza ca domnisoara draguta cu care am vorbit nu i-a transmis mesajul si a dat camera mea altcuiva.
Avand in vedere ca am facut o fata de om distrus s-a hotarat sa ma ajute luand legatura cu competitia si trimitandu-ma la alta spelunca.
Locatia respectiva era la 5 minute distanta cu masina pentru un om normal. Pentru mine a fost la o ora distanta, moment in care am facut toti nervii posibili. In timp ce ma invarteam mi s-a rupt alimentarea de masina de la GPS, am ramas fara baterie la telefon, am cuplat faza lunga la masina si nu mai reusesc sa o decuplez decat daca o trec pe pozitii sau o inchid de tot (apropos, daca ma poate ajuta cineva cu asta chiar apreciez – e un Ford Fiesta model nou).
Toate instructiunile pe care mi le-au dat cei de la hotel au fost inutile pentru ca nu prea faceam diferenta intre subiect si predicat in exprimarea lor.
Cand am ajuns, am dat de o spelunca si mai interesanta cu un televizor alb negru de cand era bunica fata, si semnal de la ceva provider digital.
Am comandat un hamburgher, am mancat, si am tras pe dreapta. Maine e o noua zi din restul saptamanii mele de cosmar :( ((

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...

5 Responses to “Saptamana nefericita”